Što biste trebali napraviti kako biste privukli nove klijente? Postoji mnogo načina promoviranja vaše tvrtke, ali zapamtite da uvijek trebate biti inovativni i jednistveni.
Korištenje promotivnih proizvoda jedan je od najstarijih oblika marketinga što dokazuje njegovu učinkovitost iz godine u godinu. Jednostavno, ne postoji industrija koja promotivne proizvode ne bi koristila. Promotivni pokloni promoviraju vašu tvrtku, služe kao stalni podsjetnik na vaše usluge, te označavaju poruku lojalnosti i brige za vaše klijente. I premda mnogi i dalje smatraju da promotivni proizvodi nisu isplativi, te se susrećete sa problemom da ne daju trenutni rezultat, dugoročno i marketinški gledajući oni obuhvaćaju velik dio tržišta i potrošača. 81% ljudi zadržava promotivni proizvod više od godinu dana. To je više od godinu dana oglašavanja na njihovom stolu, u automobilu ili u torbi. Većina poslovnih poklna koji služe kako bi kupac uz njih bio siguran, a tiču se različitih notesa ili proizvoda koji osiguravaju da kupac u njih notira ili bilježi što mu je važno, ili možda vrste olovaka - nisu baš najbolji izbor za vas. Ovisno o proračunu, s popisa u nastavku možete odabrati savršenu opciju za svoju tvrtku. Ne zaboravite da je bolje kupiti manju količinu visokokvalitetnih promotivnih artikala nego velika količinu istih.
Futrola za bankovne kartice
Ovo je klasični promotivni proizvod koji će osigurati čuvanje onoga što klijent želi. Ovaj proizvod nije iznenađujući ili inovativan, ali je ipak vrlo koristan za svakog poduzetnika, brokera i agenta. A u kombinaciji s drugim korisnim proizvodom može doprinijeti prepoznatljivosti vašeg brenda.
Boca/šalica
Ovo se čini kao apsolutno neoriginalna ideja, ali šalice i boce mogu biti inovativne. Naravno, možete ići s jednostavnom održivom bocom ili odabrati boce s trackerom, filtrom i drugim dodatnim opcijama. Šalice i boce pružaju veliku mogućnost brendiranja, a ako su dobre kvalitete i još na njih lijepo možete otisnuti svoj logo, podsjećat će kupca na vašu firmu dugo vremena.
Roadside companion kit
Kod ovog proizvoda sve je na svoje mjestu. Organizirano čuva stvari dok se klijent vozi i sa ovim proizvodom sve je jednostavno. Odličan i koristan proizvod u automobilu vaših kupaca, a posebno će odgovarati kupcima koji rade u osiguravajućim društvima.
Gadgeti koje se koriste u automobilima
Gadgeti za auto su izvrstan izbor kao promotivni materijal za osobe koje rade u osiguravajućim društvima. Vrlo su korisni svakom vozaču, te ga ispunjavaju radošću i zahvalnošću. To se može ticati punjača, baterija, uređaja za praćenje lokacije itd. Na svim tim proizvodima možete otisnuti svoj logo ili poruku i vjerujte da će ih klijent više koristiti od drugih maloprodajnih proizvoda. Također, ovi proizvodi su više cijenjeni, jer je većina ljudi umorna od olovaka i torbi.
USB memorijski stickovi
Iako se sve više ljudi koristi Cloudovima, većina je i dalje ostala vjerna memorijskim stickovima. Znajte da je odabir sticka dobar poklon za vaše ciljane kupce i da će ih uvijek željeti imati sa sobom. Obratite pozornost na kvalitetan memorijski stik i ne kupujte najjeftiniji kineski proizvod. Razmislite o dodatnim značajkama kada ga kupujete. Neka ima veliku memoriju, što tanji i manji to bolji te pogledajte nudi li i neku vrstu sigurnosnih kodova.
Anti-stress proizvodi
Ljudi koji se bave poslom u osiguravajućim društvima podložni su izlaganju stresnim situacijama, a antistres proizvodi će vama kao tvrtki uvijek ići u prilog. Postoji ogromna količina proizvoda koji olakšavaju stres, a najjednostavnija od njih je antstresna loptica. Možete je stisnuti, bacati, raditi sa njom što god želite da vam pomogne izbaciti stres.
Originalni proizvodi
Ako želite maksimalno iznenaditi svoje klijente, te dobiti maksimalnu povratnu informaciju o promotivnoj kampanji ovog proizvoda, kao i maksimalan uspjeh – ovo je pravi izbor. Kada svi vaši konkurenti nude isto što i vi – iznenadite ih. Ovim proizvodom imate veliku priliku da se istaknete s jedinstvenom vlastitom idejom. Da, ovaj proizvod je skuplji, ali s njim imate i veće šanse za osvajanje kupaca, te jačanja svijesti o robnoj marki te promoviranju vrijednosti vaše tvrtke.
Ne radite sljedeće pogreške
Prilikom odabira promotivnih artikala koji će služiti kao neka vrsta čuvanja i osiguranja vašeg klijenta pokušajte lansirati originalan i koristan proizvod. Ako proizvod nije koristan te ga osoba neće koristiti svakodnevno te se neće podsjećati na njega, a tako i na vas, ako proizvod nije izvoran ili zanimljiv, klijent jednostavno neće uočiti njegovu vrijednost i koristiti će zamjenski maloprodajni proizvod. Ne nudite proizvode niske kvalitete. Da, oni su jeftiniji, ali završit će u smeću ili ormaru pa nema razloga ulagati novac u promotivnu kampanju koja neće uspjeti. Danas ljudi ne cijene niskokvalitetne, jeftine generičke proizvode. Danas proizvođači stvaraju sve više i više jedinstvenih proizvoda i imate mnogo mogućnosti za odabir. Budite oprezni sa smiješnim proizvodima. Neki ljudi možda ne razumiju šale i smatraju takve proizvode neukusnima, pa prije nego što odaberete smiješan promotivni proizvod, razmislite dvaput.
Savjeti za lakši odabir
Prije nego što odaberete koji promotivni proizvod želite kupiti i onda ponuditi kupcima, evo nekoliko stvari kojima biste se trebali voditi:
Postoji niz promotivnih proizvoda za osiguranje vaših klijenata, a vi možete odabrati koja vama najbolje odgovara. Ovisno o proračunu postoje jeftine opcije, klasični promotivni proizvodi i inovativni proizvodi. Prilikom odabira promotivnog proizvoda, ne zaboravite da je takav proizvod poželjan i koristan krajnjem korisniku. Kako bi proizvod poslužio posebnoj potrebi kupca trebao bi biti kvalitetan i učinkovit. Upravo takav proizvod pobudit će zadovoljstvo kod kupca te će vam se odano obratiti ponovo.
Obratite nam se povjerenjem i zajedno ćemo doći do najboljeg izbora poslovnih poklona za vaše poslovne partnere.
]]>Što je kompaktna promotivna t-shirt majica?
Jedinstveni poslovni poklon na tržištu, tiskana reklamna majica koja je komprimirana u kompaktan oblik prema unaprijed određenim štancama (kalupima), zatim se tiskani kartoni s dodatnim oglašavanjem proizvoda umeću s svake strane komprimirane majice.
Cijeli proizvod se zatim dodatno umata u prianjajuću foliju kako bi dodatno učvrstio sadržaj u željeni oblik
Rezultat? Promotivna t-shirt majica koja stane u dlan vaše ruke.
Zašto baš komprimirana reklamna majica?
Promotivne majice su jedan od najpopularnijih poslovnih poklona. Procesom kompresije, mi pretvaramo t-shirt majicu u vrlo poželjan i privlačan reklamni proizvod. Klijenti su uvijek u potrazi za originalnim promotivnim proizvodima po privlačnim cijenama, a u ovom slučaju kompaktna komprimirana majica odličan je izbor.
Garantirana kvaliteta
Tijekom proizvodnje kompaktnih reklamnih majica velika se pažnja posvećuje cjelokupnom proizvodnom procesu. Sve promotivne majice, reklamni ručnici i ostali tekstil udovoljavaju ili premašuju najstrože standarde kvalitete. Kod brendiranja / tiska jamčimo izuzetno zadovoljavajuće rezultate. Tijekom kompresije, promotivni proizvodi su komprimirani do savršenstva. Za tiskane umetke se koristi 300 gsm offsetni tiskani karton koji osigurava profesionalnu doradu proizvoda. Za prianjajuću foliju se koristi kvalitetni PE film koji rezultira dodatnom čvrstoćom proizvoda te dodaje vrijednost gotovom proizvodu. Pojačane kutije od valovitog kartona se kako bi roba stigla u besprijekornom stanju.
Proces otvaranja promotivne komprimirane majice:
Kako naručiti?
Promotivne komprimirane majice su jedinstven poslovni poklon, privlačne cijene i idealan poslovni poklon za "wow" efekt u bilo kojoj promotivnoj kampanji. Minimalne količine za narudžbu počinju od samo 500 komada, s brzim rokovima isporuke od samo 4-5 tjedana.
Ukoliko imate bilo koje pitanje oko promotivnih komprimiranih majica ili želite ponudu slobodno nam se obratite putem kontakt forme, direktno na email adresu: info@promopokloni.hr ili na broj telefona 01.5623.694
]]>
Uloga promotivnih proizvoda za vašu tvrtku
Tvrtke i organizacije odluče dijeliti promotivne proizvode zbog dubokog učinka na angažiranje korisnika. Koriste se za uspostavljanje prepoznavanja robne marke i tvrtke umjesto da prodaju nešto. Ipak, odabir pravih promotivnih proizvoda daje brojne prednosti te takvu kampanju čine profitabilnom, a prednosti koje uključuju su:
U konačnici, kod korisnika koji su primili poslovni poklon se javljaju osjećaji kao da su sklopili dobar posao s tvrtkom od koje su poklon dobili. Korelacija između upotrebljivosti i cijene će kod vaših korisnika prevagnuti u vašu korist i sljedeći put kada će kupac zatražiti vaš proizvod, sjećat će se vašeg pozitivnog stava i odnosa vrijednosti.
Zašto promotivni proizvodi nekad ne uspiju?
Korištenje promotivnih proizvoda u kampanjama nije jamstvo uspjeha. Uspjeh promotivne kampanje utječe i na unutarnje karakteristike proizvoda i na vanjske čimbenike koji su neizravno povezani s proizvodom.
Unutarnje osobine proizvoda uključuju ono što je proizvod, gdje se može koristiti, je li prikladan za upotrebu, koliko često korisnik treba ovaj proizvod, itd. Međutim, važno je razumjeti da samo proizvod i njegove osobine na utječu na promo efekt. Također je potrebno uzeti u obzir kontekst situacije u kojoj osoba prima ovaj dar, prikladnost takvog poklona, javno mnijenje, političko, društveno stanje i tako dalje. Kao što vidite, mnogo je razmišljanja prije pokretanja serije promotivnih proizvoda za proizvodnju.
Top 10 promotivnih proizvoda koji su blizu neuspjeha
Uzimajući u obzir i vrijednost i kontekst situacije, prikupili smo univerzalne promotivne proizvode koji nikada neće biti uspješni. Pogledajte bliže promotivne proizvode koji po defaultu ne uspijevaju:
# Too Cool to... Do Drugs
I za kraj ćemo se samo osvrnuti na apsolutno propalu kampanju protiv korištenja droga čiju sliku možete vidjeti u naslovu današnje objave :) Kaže se da slika govori više od tisuću riječi tako da zapravo nećemo uopće komentirati jedan od najvećih neuspjelih promotivnih proizvoda u povijesti. :)
Kako biti sigurni da će vaš promotivni proizvod uspjeti?
Obično, velike ideje dovode do velikog uspjeha. Sigurni smo da postoje mnoge ideje koje mogu povećati lojalnost klijenata i prihode vaše tvrtku. Promo proizvodi duboki su način povećavanja vrijednosti koju možete ostvariti putem redovitih aktivnosti. Dakle, nemojte gubiti vrijeme, poslušajte savjete koje smo opisali u ovom članku kako biste povećali vrijednost i prepoznatljivost brenda. Ili nam jednostavno pošaljite upit za posebnim poslovnim poklonima, a mi ćemo vam složiti prijedloge koji će vam ići u korist.
Doprinose li "last minute" promotivni proizvodi svrsi?
To je vjerojatno jedno od najpopularnijih pitanja onima koji su spremni isporučiti promotivne proizvode super brzo. Ali mi možemo vrlo jednostavno odgovoriti: da, definitivno doprinose. Oni obavljaju svoj dio posla jednako dobro kao i regularni / klasični poslovni pokloni. Naravno ako su visoke kvalitete, ti proizvodi mogu poslužiti kao savršeno sredstvo za oglašavanje i privući pozitivnu pozornost prema vašem brendu. Oni postaju vizualni alat za predstavljanje logotipa tvrtke i time povećavaju razinu prisutnosti na tržištu. Štoviše, oni također mogu artikulirati vrijednosti marke. Na primjer, ako je tvrtka strog protivnik plastičnog onečišćenja, može ga naglasiti promicanjem recikliranih vrećica za kupovinu ili termos boce s porukom da se zaustavi golema upotreba plastike. Postoji također uzbudljiv trend posebno za promotivnu odjeću - poznat kao Direct-to-Garment Printing ili DGP. Dok velike maloprodajne tvrtke još uvijek odabiru sitotisak za pokrivanje većih količina proizvodnje, DGP postaje sve popularniji za manje brendove. Uz DGP, možete otisnuti bilo koju sliku, logotipa ili poruku na promotivnim tekstilnim materijalima - što je danas vrlo popularna stvar, jer se stavovi tvrtki prema brojnim gospodarskim i političkim pitanjima prikazuju na njihovoj odjeći. Najprikladnija odjeća za tiskanje i promociju su t-shirt majice, hlače, hoodie majice s kapuljačama i polo majice.
"Last minute" poslovni pokloni imaju istu vrijednost kao i uobičajeni promo proizvodi - te su obično isplativiji od televizijskih ili radijskih reklama. Istodobno traju dulje - korisnici mogu koristiti svoju promotivnu odjeću, reklamne olovke ili bilo koje druge promotivne proizvode nekoliko godina. Televizijsko oglašavanje na barem jednom kanalu može vas koštati pravo bogatstvo. Štoviše, određena TV ili radijska emitiranja obično su usmjerena samo na određenu ciljnu skupinu, koja može biti poprilično uska - recimo, mladi ljudi srednje klase. No, promotivni proizvodi, podijeljeni različitim društvenim krugovima, mnogo su vidljiviji i korisniji, budući da pokrivaju veliki spektar kupaca.
Kako odabrati "last minute" promo proizvode?
Personalizirani "last minuta" promotivni proizvodi nisu tako jednostavni za odabrati. Kada je vrijeme koje možete potrošiti na odabir i naručivanje vrlo ograničeno, trebate poduzeti brze, ali razumne odluke. Za Vas smo pripremili popis potrebnih točaka koje treba imati na umu pri kupnji "last minute" promotivnih proizvoda:
Samo zato što je "last minute promotivni proizvod" ne znači da ne bi trebalo biti personalizirano i ciljano. Nemojte kupiti bilo što, uložite u nešto što klijenti žele, nešto što će vaša ciljana skupina cijeniti i smatrati atraktivnim.
Vaši promotivni artikli moraju biti dobro dizajnirani, biti vrlo visoke kvalitete, ali ako nisu korisni za klijenta, neće imati nikakvu uporadnu vrijednost i završit će u smeću.
Vaš bi reklamni artikl trebao biti jako lijep kako bi se svidio ljudima. Sjetite se nekog poslovnog poklona kojeg ste prije primili koji vam se jako svidio. Pokušajte smisliti neke nove, privlačne, ali jednostavne ideje, ili poklone temeljene na pričama uspješnih tvrtki. Na taj ćete način privući pažnju na svoj brend, ali i uklopiti se u svoje zadane rokove.
Formiranje cijena za "last minute" promotivne proizvode
Budite spremni suočit se s činjenicom da većina distributera promo proizvoda određuje posebne cijene za "last minute" promotivne proizvode. To je sasvim normalno jer pod pritiskom vremenom većina poslovanja distributera mora biti usredotočena na ovaj zadatak, stavljajući na stranu sve ostale poslove. Također, može biti teško organizirati expressnu dostavu. Svi ti faktori doprinose formiranju viših cijena, koje u konačnici mogu biti do 30-40% veće od njihove uobičajene vrijednosti. Nemojte se zbog toga ljutiti na distributere - vjerujte nam da naporno rade kako bi vam pomogli u ispunjavanju zadanog roka.
Ideje za "last minute" promo proizvode prema industrijama
Za kraj da napomenemo kako se naručivanje promotivnih proizvoda može dogoditi u posljednji trenutak, stoga nemojte paničariti i iskoristite najbolje od onoga što možete dobiti. Naravno, nikakva detaljna personalizacija nije moguća, Uvijek je bolje planirati unaprijed ako želite da promotivni artikl bude savršen za vašu ciljanu skupinu, ali i "last minute" promotivni proizvodi pridonose uspjehu, a vaša promotivna kampanja i dalje može biti uspješna. Bez obzira na to da ste se kasno sjetili naručiti savršen poslovni poklon, naš tim vam uvijek stoji na raspolaganju pa čak i u ovim situacijama kada je potrebno "gasiti požar" :)
Slobodno nam se obratite, a mi ćemo vam pomoći osmisliti poslovni poklon koji će i u jako kratkom roku donijeti uspjeh vašim kampanjama!
]]>
FUNKCIONALNOST
Budimo realni, ljudima je dosadno. Zasićeni su s jeftinim "džidžama", a one su mogle proći prije desetak godina. Sada su ljudi razmaženi, toliko mnogo stvari im je dostupno da jednostavno ne žele zadržati beskorisan predmet.
KVALITETA
Promotivni proizvodi i dalje su najekonomičniji način oglašavanja, a konkurencija na tržištu stalno raste, baš kao i sama industrija. Možete ponuditi dobar promotivni proizvod, ali možda više nije dovoljno dobar. Ovdje ne govorimo o jedinstvenim promotivnim proizvodima: posjetom promo sajma ili izložbi može se skupiti na stotine olovaka, a zasigurno će samo jedna ili dvije olovke preživjeti i završiti na stolu u uredu. Tu govorimo o olovkama vrhunske kvalitete. Ostale će završiti u kanti za smeće.
TRENDOVI U TECH INDUSTRIJI
Može se reći da je industrija promo poklona i dalje puna jeftinih korporativnih prooizvoda, a udio tehnoloških promotivnih artikala na tržištu je vrlo mali. Iako je mali, to je vrlo visoki potencijalni udio. Promotivna industrija proizvoda nastavlja držati korak s maloprodajom, a jaz između tih dviju industrija se stalno sužava. Premda su pametni kućni uređaji daleko ispred, proizvodi poput zvučnika i rezervnih baterija / powerbanku su također vrlo cijenjeni. Štoviše, oni bi trebali biti vrlo zanimljiviji, trebali bi se istaknuti kako bi zadivili klijenta.
Ovo su neke zanimljive opcije koje biste željeli imati
Zvučnici
Jedan od najcjenjenijih tehnoloških promotivnih proizvoda na tržištu. Promotivni zvučnici dolaze u svim oblicima i veličinama te su izvrsni za aplikaciju logotipa. Prenosivost omogućuje korisniku da ga ponese bilo kuda, a to dodaje dodatnu vidljivost vašem brendu.
Punjač
Ako želite da klijent bude ambasador vaše marke - dajte mu nešto što će svakodnevno koristiti, kao - punjači za mobilne uređaje. Uvijek će ga vidjeti kako je priključen na zid, odložen na radnom stolu ili putuje u njegovom automobilu. To može biti prilagođeni standardni punjač, auto punjač ili ultra moderni bežični punjač.
Rezervna baterija / powerbank
Ništa ne može biti bolje za poslovne ljude koji ovise o telefonu, kao personalizirana, prijenosna i elegantna promotivna rezervna baterija / powerbank. Potiče svijest o vašoj robnoj marki i pomažu vašem klijentu u dinamičnom i užurbanom životu.
Također nikada nećete pogriješiti s jedinstvenim i duboko osmišljenim promotivnim proizvodima. Da biste osvojili klijenta trebate stvoriti nešto što nitko drugi nema. Ništa ne promiče brand kao gadget s dodatnim funkcijama ili jedinstvenim dizajnom, posebno razvijen za vas.
EKOLOŠKI PRIHVATLJIVI PROMOTIVNI PROIZVODI
Čini se da su ekološka osvještenost i održivost danas posvuda. Trendovi su da ljudi postaju svjesniji vlastitog okruženja, misle o svijetu u kojem njihova djeca žive. Pokazujući vašu svjesnost i zeleno orijentirani pogled na svijet, to može biti samo dodatni plus u vašoj sljedećoj kampanji s promotivnim proizvodima. Evo nekoliko primjera top eko promotivnih proizvoda današnjice:
Torbe
Prema nekim istraživanjima čak 50% kupaca posjeduje promotivne torbe s tiskom logotipa. Neka bude ekološki prihvatljiva promotivna torba i zasigurno ćete dobit dodatno poštovanje u očima vaših ekološki osviještenih kupaca.
Uredski proizvodi s oznakom EKO
Biorazgradive olovke od prirodnih materijala ili ekološki prihvatljive bilježnice uvijek su dobra ideja za poslovni poklon vašim suradnicima ili zaposlenicima.
Ambalaža
Možda ćete se iznenaditi zbog količine opcija ovdje. Ne radi se samo o dijeljenu promo poklona, već i o njihovoj prezentaciji. Dok vašim klijentima raste metvica, vama raste tvrtka.
Između tisuća ponuda što biste trebali odabrati? S obzirom na mnoge čimbenike, kao što su karakteristike eventa, veličine kampanje i proračuna, možete se uvijek osloniti na proizvode koje ste koristili u prijašnjim kampanjama. Imajte na umu, međutim, da su ljudima dosadili i umorili su se od ponovnog dobivanja istih proizvoda. Kraj ove godine donosi nove trendove i otvara put promjenama u industriji promotivnih proizvoda. Radilo se to o ekološki prihvatljivim proizvodima, tehničkim novotarijama ili jednostavnim proizvodima za svakodnevnu uporabu, pobrinite se da je to visokokvalitetan proizvod koji služi svojoj svrsi, koji će donijeti zadovoljstvo vašim klijentima, a uspjeh vašem brendu.
]]>Moraju biti funkcionalni i za svakodnevnu uporabu
Najfunkcionalniji promotivni proizvodi su oni koji se najviše i najčešće koriste, tako da svaki put kad ih klijent koristi, stalno ima "oko" na brendu i tvrtki. Isto tako, beskorisni ili rijetko korišteni proizvodi će se brzo baciti ili ostaviti zaboravljeni duboku u ladici.
"Originalnost" ključna je riječ za dobitni prilagođeni gadget
Poslovni pokloni koje tvrtka daje svojim klijentima trebali bi biti jedinstveni, kreativni i originalni što je više moguće. To će definitivno povećati prepoznatljivost i popularnost vašeg brenda i robne marke.
Personalizirani pokloni nisu samo za klijente, već i za zaposlenike
Mnoge tvrtke trebaju početi razmišljati u smjeru da promotivni pokloni koje daju svojim zaposlenicima stvaraju osjećaj pripadnosti i timskog duha na vrlo spontani način. Nagraditi vlastiti tim, s korisnim ili simboličnim darovima, odličan je način da radna atmosfera bude ugodnija.
Personalizirani poslovni pokloni: brojevi govore za sebe!
Neke brojke koje je izdao PPAI (Promotional Products Association International) podupiru tezu da promotivni materijali predstavljaju sjajan način promoviranja branda:
• 94% ljudi zapamtio je kada i gdje su dobili promotivni proizvod, a njih 84% pokazalo je da su to cijenili, dok 85% čak i vole poslovati s tvrtkom koja ih je darovala
• 58% ljudi koji su primili poslovni poklon reklo je da ih čuvaju na razdoblje od jedne do četiri godine
• 89% njih je sklono ponovno kontaktirati tvrtku u sljedeća 24 mjeseca nakon primitka poklona
Provjerite istinitost navedenih brojki, izaberite jedan od originalnih i inovativnih poslovnih poklona iz naše bogate ponude i razveselite svoje poslovne suradnike ili zaposlenike!
]]>