Poslovni pokloni: "Last minute" poslovni pokloni za spasiti dan

RSS
Poslovni pokloni:

Kažu kako otezanje nije toliko loše - ustvari da je zapravo prilično korisno, jer nam pomaže uhvatiti ono što je stvarno vrijedno u našem svakodnevnom životu. Ali može uzrokovati i neke loše posljedice - pogotovo kada ste poslovni čovjek. Zbog toga se poslovni ljudi ponekad nalaze u situaciji kada imaju rok za ispoštovati, ali nisu na vrijeme razmišljali o promotivnim proizvodima koje će pokloniti potencijalnim klijentima. Ali uvijek postoji izlaz - brzi ili "last minute" promotivni proizvodi. U ovom članku ćemo vam reći više o najboljim mogućnostima te vas inspirirati nekim od ideja "last minute" poslovnih poklona.

"Last minute" promotivni proizvod nije uvijek najbolja opcija, ali stvari se događaju. Mnogo je nedostataka na koje možete naići pri naručivanju "last minute" proizvoda i trebali biste biti spremni na njih. Kao naprimjer, nije dostupan traženi proizvod, nema prave veličine, prave boje, tražene količine nema na zalihama i slični problemi. Ali ne brinite se, kad postoji volja postoji način!

Doprinose li "last minute" promotivni proizvodi svrsi?

To je vjerojatno jedno od najpopularnijih pitanja onima koji su spremni isporučiti promotivne proizvode super brzo. Ali mi možemo vrlo jednostavno odgovoriti: da, definitivno doprinose. Oni obavljaju svoj dio posla jednako dobro kao i regularni / klasični poslovni pokloni. Naravno ako su visoke kvalitete, ti proizvodi mogu poslužiti kao savršeno sredstvo za oglašavanje i privući pozitivnu pozornost prema vašem brendu. Oni postaju vizualni alat za predstavljanje logotipa tvrtke i time povećavaju razinu prisutnosti na tržištu. Štoviše, oni također mogu artikulirati vrijednosti marke. Na primjer, ako je tvrtka strog protivnik plastičnog onečišćenja, može ga naglasiti promicanjem recikliranih vrećica za kupovinu ili termos boce s porukom da se zaustavi golema upotreba plastike. Postoji također uzbudljiv trend posebno za promotivnu odjeću - poznat kao Direct-to-Garment Printing ili DGP. Dok velike maloprodajne tvrtke još uvijek odabiru sitotisak za pokrivanje većih količina proizvodnje, DGP postaje sve popularniji za manje brendove. Uz DGP, možete otisnuti bilo koju sliku, logotipa ili poruku na promotivnim tekstilnim materijalima - što je danas vrlo popularna stvar, jer se stavovi tvrtki prema brojnim gospodarskim i političkim pitanjima prikazuju na njihovoj odjeći. Najprikladnija odjeća za tiskanje i promociju su t-shirt majice, hlače, hoodie majice s kapuljačama i polo majice.

"Last minute" poslovni pokloni imaju istu vrijednost kao i uobičajeni promo proizvodi - te su obično isplativiji od televizijskih ili radijskih reklama. Istodobno traju dulje - korisnici mogu koristiti svoju promotivnu odjeću, reklamne olovke ili bilo koje druge promotivne proizvode nekoliko godina. Televizijsko oglašavanje na barem jednom kanalu može vas koštati pravo bogatstvo. Štoviše, određena TV ili radijska emitiranja obično su usmjerena samo na određenu ciljnu skupinu, koja može biti poprilično uska - recimo, mladi ljudi srednje klase. No, promotivni proizvodi, podijeljeni različitim društvenim krugovima, mnogo su vidljiviji i korisniji, budući da pokrivaju veliki spektar kupaca.

Kako odabrati "last minute" promo proizvode?

Personalizirani "last minuta" promotivni proizvodi nisu tako jednostavni za odabrati. Kada je vrijeme koje možete potrošiti na odabir i naručivanje  vrlo ograničeno, trebate poduzeti brze, ali razumne odluke. Za Vas smo pripremili popis potrebnih točaka koje treba imati na umu pri kupnji "last minute" promotivnih proizvoda:

  • Pobrinite se da se uklapaju u vašu ukupnu marketinšku strategiju.
Ne pokušavajte iznenaditi svoje potencijalne kupce nečim neobičnim - to je dosta "škakljivo" te vam možda neće donijeti željene rezultate, ako nije temeljito planirano. Sjajna je ideja ako ste učinili svoje istraživanje i naručili prilagođeni ili jedinstveni proizvod "od nule". Ali za naručivanje u zadnji trenutak - to je vrlo rizično. Razmislite o tome kako će vaš brend biti povezana s proizvodom, kako ćete prenijeti vrijednosti kroz njega?
  • Usredotočite se na svoju ciljnu skupinu.

Samo zato što je "last minute promotivni proizvod" ne znači da ne bi trebalo biti personalizirano i ciljano. Nemojte kupiti bilo što, uložite u nešto što klijenti žele, nešto što će vaša ciljana skupina cijeniti i smatrati atraktivnim.

  • Učinite svoje poslovne poklone korisnim.

Vaši promotivni artikli moraju biti dobro dizajnirani, biti vrlo visoke kvalitete, ali ako nisu korisni za klijenta, neće imati nikakvu uporadnu vrijednost i završit će u smeću.

  • Privlačan oblik i dizajn.

Vaš bi reklamni artikl trebao biti jako lijep kako bi se svidio ljudima. Sjetite se nekog poslovnog poklona kojeg ste prije primili koji vam se jako svidio. Pokušajte smisliti neke nove, privlačne, ali jednostavne ideje, ili poklone temeljene na pričama uspješnih tvrtki. Na taj ćete način privući pažnju na svoj brend, ali i uklopiti se u svoje zadane rokove.

Formiranje cijena za "last minute" promotivne proizvode

Budite spremni suočit se s činjenicom da većina distributera promo proizvoda određuje posebne cijene za "last minute" promotivne proizvode. To je sasvim normalno jer pod pritiskom vremenom većina poslovanja distributera mora biti usredotočena na ovaj zadatak, stavljajući na stranu sve ostale poslove. Također, može biti teško organizirati expressnu dostavu. Svi ti faktori doprinose formiranju viših cijena, koje u konačnici mogu biti do 30-40% veće od njihove uobičajene vrijednosti. Nemojte se zbog toga ljutiti na distributere - vjerujte nam da naporno rade kako bi vam pomogli u ispunjavanju zadanog roka.

Ideje za "last minute" promo proizvode prema industrijama

Za kraj da napomenemo kako se naručivanje promotivnih proizvoda može dogoditi u posljednji trenutak, stoga nemojte paničariti i iskoristite najbolje od onoga što možete dobiti. Naravno, nikakva detaljna personalizacija nije moguća, Uvijek je bolje planirati unaprijed ako želite da promotivni artikl bude savršen za vašu ciljanu skupinu, ali i "last minute" promotivni proizvodi pridonose uspjehu, a vaša promotivna kampanja i dalje može biti uspješna. Bez obzira na to da ste se kasno sjetili naručiti savršen poslovni poklon, naš tim vam uvijek stoji na raspolaganju pa čak i u ovim situacijama kada je potrebno "gasiti požar" :)

Slobodno nam se obratite, a mi ćemo vam pomoći osmisliti poslovni poklon koji će i u jako kratkom roku donijeti uspjeh vašim kampanjama!

 

Prethodna objava Sljedeća objava

  • Promo pokloni