Poslovni pokloni: Trendovi u industriji promotivnih poklona

RSS
Poslovni pokloni: Trendovi u industriji promotivnih poklona

S industrijom promotivnih proizvoda koja je u stalnom porastu, tržište postaje sve složenije, a kupci sve više i više zahtjevniji. Uz sve promjenjive društvene trendove, preferencije i tehnološki napredak, dobivanje najboljih promotivnih proizvoda može se činiti izazovnim pa je neophodno konstantno pratiti trendove u industriji promotivnih proizvoda.

FUNKCIONALNOST

Budimo realni, ljudima je dosadno. Zasićeni su s jeftinim "džidžama", a one su mogle proći prije desetak godina. Sada su ljudi razmaženi, toliko mnogo stvari im je dostupno da jednostavno ne žele zadržati beskorisan predmet.

KVALITETA

Promotivni proizvodi i dalje su najekonomičniji način oglašavanja, a konkurencija na tržištu stalno raste, baš kao i sama industrija. Možete ponuditi dobar promotivni proizvod, ali možda više nije dovoljno dobar. Ovdje ne govorimo o jedinstvenim promotivnim proizvodima: posjetom promo sajma ili izložbi može se skupiti na stotine olovaka, a zasigurno će samo jedna ili dvije olovke preživjeti i završiti na stolu u uredu. Tu govorimo o olovkama vrhunske kvalitete. Ostale će završiti u kanti za smeće.

Promotivne kemijske olovke

TRENDOVI U TECH INDUSTRIJI

Može se reći da je industrija promo poklona i dalje puna jeftinih korporativnih prooizvoda, a udio tehnoloških promotivnih artikala na tržištu je vrlo mali. Iako je mali, to je vrlo visoki potencijalni udio. Promotivna industrija proizvoda nastavlja držati korak s maloprodajom, a jaz između tih dviju industrija se stalno sužava. Premda su pametni kućni uređaji daleko ispred, proizvodi poput zvučnika i rezervnih baterija / powerbanku su također vrlo cijenjeni. Štoviše, oni bi trebali biti vrlo zanimljiviji, trebali bi se istaknuti kako bi zadivili klijenta.

Ovo su neke zanimljive opcije koje biste željeli imati

Zvučnici

Jedan od najcjenjenijih tehnoloških promotivnih proizvoda na tržištu. Promotivni zvučnici dolaze u svim oblicima i veličinama te su izvrsni za aplikaciju logotipa. Prenosivost omogućuje korisniku da ga ponese bilo kuda, a to dodaje dodatnu vidljivost vašem brendu.

Punjač

Ako želite da klijent bude ambasador vaše marke - dajte mu nešto što će svakodnevno koristiti, kao - punjači za mobilne uređaje. Uvijek će ga vidjeti kako je priključen na zid, odložen na radnom stolu ili putuje u njegovom automobilu. To može biti prilagođeni standardni punjač, auto punjač ili ultra moderni bežični punjač.

Rezervna baterija / powerbank

Ništa ne može biti bolje za poslovne ljude koji ovise o telefonu, kao personalizirana, prijenosna i elegantna promotivna rezervna baterija / powerbank. Potiče svijest o vašoj robnoj marki i pomažu vašem klijentu u dinamičnom i užurbanom životu.
Također nikada nećete pogriješiti s jedinstvenim i duboko osmišljenim promotivnim proizvodima. Da biste osvojili klijenta trebate stvoriti nešto što nitko drugi nema. Ništa ne promiče brand kao gadget s dodatnim funkcijama ili jedinstvenim dizajnom, posebno razvijen za vas.

EKOLOŠKI PRIHVATLJIVI PROMOTIVNI PROIZVODI

Čini se da su ekološka osvještenost i održivost danas posvuda. Trendovi su da ljudi postaju svjesniji vlastitog okruženja, misle o svijetu u kojem njihova djeca žive. Pokazujući vašu svjesnost i zeleno orijentirani pogled na svijet, to može biti samo dodatni plus u vašoj sljedećoj kampanji s promotivnim proizvodima. Evo nekoliko primjera top eko promotivnih proizvoda današnjice:

Torbe

Prema nekim istraživanjima čak 50% kupaca posjeduje promotivne torbe s tiskom logotipa. Neka bude ekološki prihvatljiva promotivna torba  i zasigurno ćete dobit dodatno poštovanje u očima vaših ekološki osviještenih kupaca.

Uredski proizvodi s oznakom EKO

Biorazgradive olovke od prirodnih materijala ili ekološki prihvatljive bilježnice uvijek su dobra ideja za poslovni poklon vašim suradnicima ili zaposlenicima.

Ambalaža

Možda ćete se iznenaditi zbog količine opcija ovdje. Ne radi se samo o dijeljenu promo poklona, već i o njihovoj prezentaciji. Dok vašim klijentima raste metvica, vama raste tvrtka.

Promotivni lončić za uzgoj metvice

Između tisuća ponuda što biste trebali odabrati? S obzirom na mnoge čimbenike, kao što su karakteristike eventa, veličine kampanje i proračuna, možete se uvijek osloniti na proizvode koje ste koristili u prijašnjim kampanjama. Imajte na umu, međutim, da su ljudima dosadili i umorili su se od ponovnog dobivanja istih proizvoda. Kraj ove godine donosi nove trendove i otvara put promjenama u industriji promotivnih proizvoda. Radilo se to o ekološki prihvatljivim proizvodima, tehničkim novotarijama ili jednostavnim proizvodima za svakodnevnu uporabu, pobrinite se da je to visokokvalitetan proizvod koji služi svojoj svrsi, koji će donijeti zadovoljstvo vašim klijentima, a uspjeh vašem brendu.

Prethodna objava Sljedeća objava

  • Promo pokloni