=

7 sigurnih ideja poslovnih poklona za osiguravajuća društva

RSS
7 sigurnih ideja poslovnih poklona za osiguravajuća društva

7 sigurnih ideja poslovnih poklona za osiguravajuća društva

Što biste trebali napraviti kako biste privukli nove klijente? Postoji mnogo načina promoviranja vaše tvrtke, ali zapamtite da uvijek trebate biti inovativni i jednistveni.

Korištenje promotivnih proizvoda jedan je od najstarijih oblika marketinga što dokazuje njegovu učinkovitost iz godine u godinu. Jednostavno, ne postoji industrija koja promotivne proizvode ne bi koristila. Promotivni pokloni promoviraju vašu tvrtku, služe kao stalni podsjetnik na vaše usluge, te označavaju poruku lojalnosti i brige za vaše klijente. I premda mnogi i dalje smatraju da promotivni proizvodi nisu isplativi, te se susrećete sa problemom da ne daju trenutni rezultat, dugoročno i marketinški gledajući oni obuhvaćaju velik dio tržišta i potrošača. 81% ljudi zadržava promotivni proizvod više od godinu dana. To je više od godinu dana oglašavanja na njihovom stolu, u automobilu ili u torbi. Većina poslovnih poklna koji služe kako bi kupac uz njih bio siguran, a tiču se različitih notesa ili proizvoda koji osiguravaju da kupac u njih notira ili bilježi što mu je važno, ili  možda vrste olovaka -  nisu baš najbolji izbor za vas. Ovisno o proračunu, s popisa u nastavku možete odabrati savršenu opciju za svoju tvrtku. Ne zaboravite da je bolje kupiti manju količinu visokokvalitetnih promotivnih artikala nego velika količinu istih.

 

Futrola za bankovne kartice

Ovo je klasični promotivni proizvod koji će osigurati čuvanje onoga što klijent želi. Ovaj proizvod nije iznenađujući ili inovativan, ali je ipak vrlo koristan za svakog poduzetnika, brokera i agenta. A u kombinaciji s drugim korisnim proizvodom može doprinijeti prepoznatljivosti vašeg brenda.

Boca/šalica

Ovo se čini kao apsolutno neoriginalna ideja, ali  šalice i boce mogu biti inovativne. Naravno, možete ići s jednostavnom održivom bocom ili odabrati boce s trackerom, filtrom i drugim dodatnim opcijama. Šalice i boce pružaju veliku mogućnost brendiranja, a ako su dobre kvalitete i još na njih lijepo možete otisnuti svoj logo, podsjećat će kupca na vašu firmu dugo vremena.

Pametna šalica s aplikacijom za praćenje unosa tekućine

Roadside companion kit

Kod ovog proizvoda sve je na svoje mjestu.  Organizirano čuva stvari dok se klijent vozi i sa ovim proizvodom sve je jednostavno. Odličan i koristan proizvod u automobilu vaših kupaca, a posebno će odgovarati kupcima koji rade u osiguravajućim društvima.

Gadgeti koje se koriste u automobilima

Gadgeti za auto su izvrstan izbor kao promotivni materijal za osobe koje rade u osiguravajućim društvima. Vrlo su korisni svakom vozaču, te ga ispunjavaju radošću i zahvalnošću. To se može ticati punjača, baterija, uređaja za praćenje lokacije itd. Na svim tim proizvodima možete otisnuti svoj logo ili poruku i vjerujte da će ih klijent više koristiti od drugih maloprodajnih proizvoda. Također, ovi proizvodi su više cijenjeni, jer je većina ljudi umorna od olovaka i torbi.

Držač mobilnih uređaja za automobile

USB memorijski stickovi

Iako se sve više ljudi koristi Cloudovima, većina je i dalje ostala vjerna memorijskim stickovima. Znajte da je odabir sticka dobar poklon za vaše ciljane kupce i da će ih uvijek željeti imati sa sobom. Obratite pozornost na kvalitetan memorijski stik i ne kupujte najjeftiniji kineski proizvod. Razmislite o dodatnim značajkama kada ga kupujete. Neka ima veliku memoriju, što tanji i manji to bolji te pogledajte nudi li i neku vrstu sigurnosnih kodova.

Anti-stress proizvodi

Ljudi koji se bave poslom u osiguravajućim društvima podložni su izlaganju stresnim situacijama, a antistres proizvodi će vama kao tvrtki uvijek ići u prilog. Postoji ogromna količina proizvoda koji olakšavaju stres, a najjednostavnija od njih je antstresna loptica. Možete je stisnuti, bacati, raditi sa njom što god želite da vam pomogne izbaciti stres.

Originalni proizvodi

Ako želite maksimalno iznenaditi svoje klijente, te dobiti maksimalnu povratnu informaciju o promotivnoj kampanji ovog proizvoda, kao i maksimalan uspjeh – ovo je pravi izbor. Kada svi vaši konkurenti nude isto što i vi – iznenadite ih. Ovim proizvodom imate veliku priliku da se istaknete s jedinstvenom vlastitom idejom. Da, ovaj proizvod je skuplji, ali s njim imate  i veće šanse za osvajanje kupaca, te  jačanja svijesti o robnoj marki te promoviranju vrijednosti vaše tvrtke.

 

Ne radite sljedeće pogreške

Prilikom odabira promotivnih artikala koji će služiti kao neka vrsta čuvanja i osiguranja vašeg klijenta pokušajte lansirati originalan i koristan proizvod. Ako proizvod nije koristan te ga osoba neće koristiti svakodnevno te se neće podsjećati na njega, a tako i na vas, ako proizvod nije izvoran ili zanimljiv, klijent jednostavno neće uočiti njegovu vrijednost i koristiti će zamjenski maloprodajni proizvod. Ne nudite proizvode niske kvalitete. Da, oni su jeftiniji, ali završit će u smeću ili ormaru pa nema razloga ulagati novac u promotivnu kampanju koja neće uspjeti. Danas ljudi ne cijene niskokvalitetne, jeftine generičke proizvode. Danas proizvođači stvaraju sve više i više jedinstvenih proizvoda i imate mnogo mogućnosti za odabir. Budite oprezni sa smiješnim proizvodima. Neki ljudi možda ne razumiju šale i smatraju takve proizvode neukusnima, pa prije nego što odaberete smiješan promotivni proizvod, razmislite dvaput.

Savjeti za lakši odabir

Prije nego što odaberete koji promotivni proizvod želite kupiti i onda ponuditi kupcima, evo nekoliko stvari kojima biste se trebali voditi:

  1. Potreba. Čak i najsuvremeniji promotivni artikl sakuplja prašinu ako nije koristan za klijenta. Prije kupnje promotivnog proizvoda analizirajte svoju ciljnu skupinu i uvjerite se da znate što im je potrebno, što će koristiti i što će im donijeti iskoristivost i zadovoljstvo.
  2. Mudro izaberite dobavljača. Pobrinite se da je pouzdan i stabilan jer izgradnja odnosa s pogrešnim ljudima može vas povući na dno.
  3. Planirajte unaprijed. Ne zaboravite da naručivanje promotivnih proizvoda iziskuje puno vremena. Proizvod koji će biti što više prilagodljiv kupcu iziskivat će više vremena. Ne postoji promotivni proizvod koji ćete morati prilagoditi kupcu od nule u roku od mjesec dana. Zato planirajte unaprijed ili se koncentrirajte na ono što je na tržištu.
  4. Razmišljajte široko i izvan okvira. Uvijek razmišljajte o tome što nude vaši konkurenti? Razmislite kako se vaša tvrtka može istaknuti u odnosu na ostale konkurente tvrtke nudeći promotivne artikle vezane uz bilo koju vrstu promotivnih proizvoda sigurnosti kupca. Isprobajte nove mogućnosti, nudite puno više od olovke i notesa.

Postoji niz promotivnih proizvoda za osiguranje vaših klijenata, a vi možete odabrati koja vama najbolje odgovara. Ovisno o proračunu postoje jeftine opcije, klasični promotivni proizvodi i inovativni proizvodi. Prilikom odabira promotivnog proizvoda, ne zaboravite da je takav proizvod poželjan i koristan krajnjem korisniku. Kako bi proizvod poslužio posebnoj potrebi kupca trebao bi biti kvalitetan i učinkovit. Upravo takav proizvod pobudit će zadovoljstvo kod kupca te će vam se odano obratiti ponovo.

Obratite nam se povjerenjem i zajedno ćemo doći do najboljeg izbora poslovnih poklona za vaše poslovne partnere.

Prethodna objava

  • Promo pokloni