Loši poslovni pokloni, radite li ove greške pri odabiru?

RSS
Loši poslovni pokloni, radite li ove greške pri odabiru?

Jedan proizvod dovede do željene reakcije, a drugi ne. Taj je okvir u potpunosti prirodan i odnosi se na sve vrste proizvoda. Promotivni proizvodi unatoč svojoj osebujnoj prirodi nisu iznimka. Stvarno, dovoljno je reći samo koliko je do sada olovaka ili majica koje ste dobili od raznih tvrtki odavno otišlo u smeće? Kako razlikovati proizvode koji neće dovesti do nikakve reakcije i koji neće privući kupce? Napravili smo izbor stvarnih slučajeva i preporuka za vas koji ilustriraju najčešće greške pri izboru promo proizvoda.

Uloga promotivnih proizvoda za vašu tvrtku

Tvrtke i organizacije odluče dijeliti promotivne proizvode zbog dubokog učinka na angažiranje korisnika. Koriste se za uspostavljanje prepoznavanja robne marke i tvrtke umjesto da prodaju nešto. Ipak, odabir pravih promotivnih proizvoda daje brojne prednosti te takvu kampanju čine profitabilnom, a prednosti koje uključuju su:

  • Prepoznavanje brenda: Ljudi koji su primili promotivni poklon najčešće se sjećaju imena tvrtke ili projekta koji se oglašava.
  • Ostavljanje pozitivnog dojma: Primivši besplatan dar koji također može biti koristan u svakodnevnom životu, ljudi se osjećaju cijenjeno.
  • Pouzdano oglašavanje: Konvencionalne oglase obično filtriraju korisnici jer su previše rašireni i danas su slabije kvalitete. Ali dok gledate prijatelja i / ili kolegu koji imaju poslovni poklon s logotipom tvrtke, može se osjetiti znatiželja i pojačano
  • Česti redoslijed: Neki promotivni proizvodi daju se korisniku kako bi mogli besplatno isprobati nove stvari, a kada korisnik posjeduje nešto ili je naviknut na visoku razinu udobnosti kod nekog proizvoda, najvjerojatnije neće odbiti platiti kako bi i dalje nastavio s upotrebom.

U konačnici, kod korisnika koji su primili poslovni poklon se javljaju osjećaji kao da su sklopili dobar posao s tvrtkom od koje su poklon dobili. Korelacija između upotrebljivosti i cijene će kod vaših korisnika prevagnuti u vašu korist i sljedeći put kada će kupac zatražiti vaš proizvod, sjećat će se vašeg pozitivnog stava i odnosa vrijednosti.

Zašto promotivni proizvodi nekad ne uspiju?

Korištenje promotivnih proizvoda u kampanjama nije jamstvo uspjeha. Uspjeh promotivne kampanje utječe i na unutarnje karakteristike proizvoda i na vanjske čimbenike koji su neizravno povezani s proizvodom.
Unutarnje osobine proizvoda uključuju ono što je proizvod, gdje se može koristiti, je li prikladan za upotrebu, koliko često korisnik treba ovaj proizvod, itd. Međutim, važno je razumjeti da samo proizvod i njegove osobine na utječu na promo efekt. Također je potrebno uzeti u obzir kontekst situacije u kojoj osoba prima ovaj dar, prikladnost takvog poklona, ​​javno mnijenje, političko, društveno stanje i tako dalje. Kao što vidite, mnogo je razmišljanja prije pokretanja serije promotivnih proizvoda za proizvodnju.

Top 10 promotivnih proizvoda koji su blizu neuspjeha

Uzimajući u obzir i vrijednost i kontekst situacije, prikupili smo univerzalne promotivne proizvode koji nikada neće biti uspješni. Pogledajte bliže promotivne proizvode koji po defaultu ne uspijevaju:

  • Osobni higijenski proizvodi
    Želite li toaletni papir s logotipom neke tvrtke. Dodaje li on vrijednost tvrtki? Sigurni smo da dajete negativan odgovor.
  • Proizvodi koji su izašli iz mode ili se brzo troše
    Razlog je sličan zabrani upotrebe osobne higijene u promotivnoj kampanji. Kada je proizvod s logotipom zastario, on narušava ugled Vaše tvrtke i budi negativan stav prema njemu. Bolje izbjegavajte sve takve vrste promotivnih proizvoda.
  • Vjerski proizvodi
    Svi vjerski proizvodi mogu prouzročiti neuspjeh kampanje promotivnih proizvoda na dva načina. Njihovo korištenje će uvrijediti osjećaj vjernika, ili će znatno ograničiti broj vaših klijenata. Čini se da obje inačice nisu najbolja opcija.
  • Proizvodi vezani uz politiku
    Korištenje proizvoda vezanih uz politiku u promotivnoj kampanji jednako je opasno kao i kod vjerskih. Ovi proizvodi zasigurno će biti zabavni ili cijenjeni kod određenih skupina kupaca, ali će biti uvredljivi za ostale.
  • Proizvodi koji predstavljaju opasnost za zdravlje
    Ova skupina je prilično prirodna i zabranjena je bez obzira na kontekst situacije. Čak i ako nudite ekstremne sportove ili zabavu, odustanite od ideje da upotrebljavate bilo što što može naštetiti vašem klijentu. Stvari poput vatrometa trebaju biti izbrisani s vašeg popisa.
  • Neispravni i nepouzdani proizvodi
    Nemojte povezivati ime vaše tvrtke s lošim proizvodima. Tu asocijaciju ćete kasnije jako teško izbrisati. Imajte na umu da je vaš promotivni proizvod vaše lice i stav prema klijentu, tako da treba biti besprijekoran. Poklonite pouzdane i izdržljive proizvode, ne beskorisne i slomljene.
  • Jednokratni proizvodi
    Ovo se izravno odnosi na prethodni tip. Što duže proizvod služi korisniku, to će više imati koristi tvrtki. To je zato što će korisnik duže vremena zapamtiti sve o vašpj organizaciji. Zbog toga tvrtke često koriste torbe za kupovinu ili USB memorijske stickove  za promociju, jer su dugo vidljive velikom broju ljudi, a njihova se kvaliteta ne pogoršava. Cupcakes s logotipom? Ne hvala.
  • Uvredljivi proizvodi
    Nažalost, to je jedan od razloga zašto promotivni proizvod ne uspije na tržištu. Što je smiješno vama lako može uvrijediti osjećaje drugima. Zapamtite ovo jednostavno pravilo uzimajući u obzir upotrebu kontroverznih proizvoda u promotivnoj kampanji. Usprkos tome, čini se da takvi proizvodi privlače veliku pozornost tvrtki, ali obično uzrokuju više poteškoća nego koristi.
  • Irelevantni proizvodi
    Pažljivo razmotriti ciljanu publiku, kontekst i ciljeve kampanje prije stvaranja proizvoda za dijeljenje. Razmislite o tome koji proizvod može biti koristan za vaše klijente, a ne vama prije razmatranja dijeljenja poslovnih kartica koje se pretvaraju u nož ili nešto slično.
  • Promo proizvod bez ciljanja korisnika
    Ne morate uzeti sjekiru da biste razbili jaje. Pokretanje kampanje promotivnih proizvoda bez poznavanja vaših kupaca bilo bi pravi gubitak vremena. Korisnici bi trebali osjećati da ste mislili o njima kad ste stvorili proizvod. U velikoj mjeri, izbor proizvoda treba biti nadahnut rezultatima istraživanja ciljanih skupina.

# Too Cool to... Do Drugs

I za kraj ćemo se samo osvrnuti na apsolutno propalu kampanju protiv korištenja droga čiju sliku možete vidjeti u naslovu današnje objave :) Kaže se da slika govori više od tisuću riječi tako da zapravo nećemo uopće komentirati jedan od najvećih neuspjelih promotivnih proizvoda u povijesti. :)

Kako biti sigurni da će vaš promotivni proizvod uspjeti?
Obično, velike ideje dovode do velikog uspjeha. Sigurni smo da postoje mnoge ideje koje mogu povećati lojalnost klijenata i prihode vaše tvrtku. Promo proizvodi duboki su način povećavanja vrijednosti koju možete ostvariti putem redovitih aktivnosti. Dakle, nemojte gubiti vrijeme, poslušajte savjete koje smo opisali u ovom članku kako biste povećali vrijednost i prepoznatljivost brenda. Ili nam jednostavno pošaljite upit za posebnim poslovnim poklonima, a mi ćemo vam složiti prijedloge koji će vam ići u korist.

Prethodna objava Sljedeća objava

  • Promo pokloni